Roman Mrkvička

 

Kdy jsi začal poslouchat GN'R?

K GN'R mě v roce 1992 přivedla tehdejší přítelkyně.

 

Jakým způsobem ses dozvěděl o show v Praze?

O pražském koncertě jsem se dozvěděl přes net.

 

Viděl jsi už předtím nějaký koncert Guns?

Bohužel Strahov tenkrát nedopadl, ale 13. 6. 2006 už jsem si nenechal ujít – skvělá show.

 

Doufal jsi, že Axl a spol. přijedou do Prahy?

Určitě jsem věřil, že v budoucnu opět dorazí.

 

Překvapilo tě čekání na Axla nebo jsi s tím počítal dopředu?

Kdo se zajímá o GN'R tak ví, že Axl je noční pták a vystupuje prakticky vždy o dost déle, takže žádné překvapení, i když samozřejmě čekání po předkapele je dlouhý.

 

Vzpomínáš si na úplný začátek koncertu?

Tak určitě intro fantastický a nástup na Ch. D začalo pro mě bejt rockový nebe, jenom jsem se snažil natáčet video tak, aby nebylo moc rozklepané; snad se povedlo. (Povedlo se – www.youtube.com/watch?v=WDJfQLHIIzI)

 

Vrchol večera podle tebe byl…

Vrchol večera celej koncert. :-)

 

Co tě nejvíc překvapilo?

Překvapení že byl Axl v hlasový formě.

 

Který song byl nejlepší?

This I Love dal fantasticky.

 

Zklamalo tě něco?

Atmosféra – jasně, únava z čekání. Evropani nejsou tak horkokrevní jako Brazilci, Chilani…

 

Moment, který si vybavuješ do dneška

Moment, který si vybavím jako první je nástup Axla na scénu.

 

Výkony jednotlivých členů

Bomba, výkon kapely excelentní.

 

Vizuální/pyrotechnická show

Pyrotechniky bylo až moc, ale při Live And Let Die jsme dokonalé ohně cítili až na sobě.

 

Složení setlistu, jak si s ním byl spokojený, co tě v něm překvapilo/zklamalo

Setlist klasicky zvolenej, Don't Cry chyběla, ale vynahradili to nasazením.

 

Co jsi říkal na recenze?

Recenze pisálku nemá cenu řešit, ty píše kdejakej vocas.

 

V co doufáš pro příští (pražský) koncert?

Chystáme se do Piešťan, tak se necháme překvapit.

 

V porovnání s ostatními show, které jsi ve svém životě viděl, byla tato…

V roce 2006 byla show výborná, ale co předvedli v září 2010, to bylo o třídu výš. Hodně dobrej koncík byli Kiss na Julisce 1997, tak to je moje shrnutí Guns N' Roses v Praze.