Jerry Rose

Jmenuji se Jerry, je mi 27 let, rád poslouchám rockovou muziku. Přídomek "Rose" mi byl přidělen jistými děvčaty před nějakými 6 lety, kdy se jim jevilo, že velice věrohodně a autenticky imituji vystupování Axla Rose.

 

Kdy jsi začal poslouchat GN'R?

Guns jsem začal vnímat už jako malý kluk, cca v 6 letech, poslouchat a rozumět však až v 18.

 

Jakým způsobem ses dozvěděl o show v Praze?

O show v Praze jsem se dozvěděl přes jednoho známého, který mi psal v den, kdy šly vstupenky do předprodeje.

 

Viděl jsi už předtím nějaký koncert Guns?

Ano, v roce 1992 na Strahově v sestavě Axl, Slash, Duff, Matt, Gilby a Dizzy; v roce 2006 v tehdejší Sazka aréně to byla formace Axl, Dizzy, Finck, Fortus, Stinson, Mantia, Bumblefoot, Pitman a jako hostující člen Izzy.

 

Doufal jsi, že Axl a spol. přijedou do Prahy?

Nedoufal, věřil.

 

Překvapilo tě čekání na Axla nebo jsi s tím počítal dopředu?

Jako správný fanda vím, že ani jedno vystoupení nezačalo včas, proto mě čekání nijak neodradilo.

 

Vzpomínáš si na úplný začátek koncertu?

Jistě, když začaly první agresivní riffy skladby ChinDem (pokud je řeč o hlavní show).

 

Vrchol večera pro tebe byl…

Vrchol byl, když jsem držel mobil a dělal jsem snímek Axla a on si toho všimnul, pousmál se a zapózoval.

 

Co tě nejvíc překvapilo?

Nejvíc mě překvapil Axl svým vokálem, který zněl jako za jeho mladých let.

 

Který song byl nejlepší?

This I Love.

 

Zklamalo tě něco?

Obrovským zklamáním pro mě byli skandující davy kreténů, kteří chtěli vrátit vstupný pro Axlův pozdní start.

 

Atmosféra

Vynikající, poznal jsem plno nových lidí, se kterými jsem si měl o čem povídat.

 

Moment, který si vybavuješ do dneška

Přede mnou stála jedna krásná (avšak poněkud hloupá) ženská. V písni Rocket Queen je verš: "I’ve had everythin‘ that’s tangible…", což znamená: "Měl jsem vše, co je hmatatelné". Při tom verši jsem jí chytnul za půlky a řekl jsem: "This one is very tangible" (tahle je velice hmatatelná). :D

 

Výkony jednotlivých členů

Výkony byly kvalitní, co se týče hudebnosti a profesionality, až na ten nevydařený pokus o zahrání Street of Dreams :D

 

Vizuální/pyrotechnická show

Vizuální show povedená, nemám výtky.

 

Složení setlistu, jak si s ním byl spokojený, co tě v něm překvapilo/zklamalo

Složení setlistu bylo odpovídající a uspokojivé.

 

Co jsi říkal na recenze?

Negativní recenze stály za hovno. Pár jsem jich četl a dle mýho ti, co je psali, vůbec na koncertě nebyli, jinak by nemohli v životě napsat takovou kupu sraček…

 

V co doufáš pro příští (pražský) koncert?

Doufám, že zazní dnes již pravidelně zařazovaná věc Estranged.

 

V porovnání s ostatními show, které jsi ve svém životě viděl, byla tato…

Dechberoucí a fenomenální. Strahov nic nepřekoná, nicméně v rámci možností…