Leeds, 23. srpna 2002

 

"Vypadá to, že zažijeme zajímavej večer. Víte, městská rada a promotéři nám říkají, že bysme raději měli ukončit show. Protože já...říkají, že se možná pokoušim vyvolat výtržnosti. To teda rozhodně ne, protože nechci, aby kohokoli z vás zatkli nebo aby se někdo dostal do potíží. Myslim si, že máme před sebou ještě dobrých 7 nebo 8 songů. Nešel jsem do hajzlu celou tu cestu do týhle zasraný Anglie, aby mi bylo řečeno, že mám jít kurva domů nějakejma podělanejma kreténama. Všechno, co jsem dostal za posledních 8 let, byla sračka po sračce, sračka po sračce ve zkurvenejch médiích a Axl je tohle a Axl tamto – jsem tu od toho, abych tady zahrál tuhle zasranou show a já chci doprdele hrát! Jestli chcete zůstat, chci taky zůstat a uvidíme, jak se to vyvine. Nikdo se nebude pokoušet dostat se do potíží nebo tak. Zkusíme si to tu užít."

 

"Je v mý prdeli! Tam je Slash, padej domů ty kreténe!" – Axlova odpověď na to, když viděl jednoho diváka s nápisem "Kde je Slash?" na triku.