Monika

Rock a metal poslouchám snad odjakživa. Když jsem začala, nebylo toho moc, co se dalo koupit. Takže jsme s tím šmelili ve škole, jak se dalo, jezdili na burzy, riskovali, že nás chytí, zkrátka hrůza. Zaplaťpámbůh za dnešní dobu.

 

Kdy jsi začala poslouchat GN'R?

GN'R někdy v roce 1992, kdy vyšlo žlutý a modrý CD. Mám ho dodnes v autě, ale vůbec nevím, kde jsem ho tenkrát splašila.

 

Jak ses dozvěděla o show v Praze?

Jela jsem po dálnici do Prahy a zahlídla jsem billboard. Hned jsem věděla, že půjdu, tenkrát jsem jela s kámošem, který řekl, že nejde. Přesto jsem hned druhý den koupila 2 lístky s tím, že "se už někdo najde". V roce 2006 jsme byla v době koncertu mimo ČR.

 

Doufala jsi, že Axl a spol. přijedou do Prahy?

Doufala a nespletla jsem se.

 

Překvapilo tě čekání na Axla nebo jsi s tím počítala dopředu?

Zpoždění mě nepřekvapilo, spíš jeho délka.

 

Vzpomínáš si na úplný začátek koncertu?

Na úplný začátek koncertu nemohl NIKDO ZAPOMENOUT.

 

Vrchol večera podle tebe byl…

 

Nemám vrchol večera, pro mě byla vrcholem celá show.

 

Co tě nejvíc překvapilo?

Nevím, jestli mě to překvapilo, asi ano, ale celej večer jsem si myslela: "Proboha, jak tohle může udýchat a ulítat!!"

 

Který song byl nejlepší?

Nemám favorita, snad všechny!!! This I Love – srdcervoucí!!!

 

Zklamalo tě něco?

Ne, nebylo zklamání ani z toho, co nehráli.

 

Atmosféra

Atmosféra skvělá, až na těch pár pitomců, co chtěli vrátit peníze. Nechápu proč tam lezou takový lidi.

 

Moment, který si vybavuješ do dneška

Paradoxně moment, na kterej nezapomenu, byl hlas, který se ozval nad O2 Arénou. AXL UŽ JE V PRAZE!

 

Výkony jednotlivých členů

Výkony bez výjimky skvělý. Ashba krom toho, že je skvělý kytarista, odvádí velký kus práce v této kapele i jako showman.

 

Vizuální/pyrotechnická show

Bez komentáře, super, tak akorát.

 

Složení setlistu, jak si s ním byla spokojena, co tě v něm překvapilo/zklamalo

Setlist nepřekvapil, potěšila délka koncertu.

 

Co jsi říkala na recenze?

Nečetla jsem špatné recenze, takže jsem spokojená.

 

V co doufáš pro příští (pražský) koncert?

Strašně moc si přeju, aby při příští pražské show zazněl nový materiál a aby byl Axl ve formě.

 

V porovnání s ostatními show, které jsi ve svém životě viděla, byla tato…

O tomhle jsem moc přemýšlela. V 94 jsem byla na Strahově na Pink Floydech. Opravdu nevím, který z těchto 2 pro mě nejsilnějších koncertů mám dát na 1. místo. GN'R mám radši, ale tenkrát to mělo takovou atmosféru, kterou nezapomenu. V O2 Aréně to trošku kazili ti pitomci, co vykřikovali blbý hesla na adresu Axla a chtěli vrátit peníze. Kdyby tohoto nebylo, dostal by pro mě 1. místo tento koncert, ale teď fakt nevím.

 

A poslední je jen můj postřeh a pocit. Cítím to jako velikej dar, že jsem nadšenej fanoušek. Těším se na koncerty, těším se na nový články, těším se na novinky, diskuze apod. A vím, že nikdy nejsem sama. Vždycky je tu parta podobnejch lidí, kteří sdílí to nadšení a rádi si popovídají o všem a předají svoje pocity atd...

 

A děkuju klukům, co vedou svoje stránky o GN'R, že se tomu věnují pro ostatní.

 

A dělají to opravdu dobře. Díky Monika, na lidech medverkaa – jak chcete!