Rio de Janeiro, 15. ledna 2001

 

Proslov věnovaný Axlově asistence a "skoro matce" Betě Lebeis: 

 

"Chtěl bych vám říct, že bez lásky a podpory jedné osoby, kterou stavím nad všechny ostatní, bych tu dnes nebyl. Za posledních 7 let jsem byl v Americe podporován, bylo o mne postaráno a bylo na mne dohlíženo. Je to pro ni velmi těžké (Beta totiž začala brečet). O kapelu bylo také postaráno. Každým krokem na své cestě procházela zkouškami, kontrakty, nahrávkami a tím, jakou zasranou osinou v prdeli jsem. V posledních 7 letech bylo o mne pečováno brazilskou rodinou. Tohle je Elizabeth Lebeis, Beta, má asistentka a její tři nádherné děti Alex, Vannesa a Fernando. Byla mi matkou, manažerkou, asistentkou, byla tu v kteroukoli dobu pro kohokoli z kapely, kdo ji potřeboval. Děkuju jí, děkuju jí za vás všechny. Miluju vás a budeme zpátky tohle léto s hromadou nových songů!"